Advies nodig?
Kelly helpt je graag verder.
Categorieën
Ben je niet tevreden met het ontvangen product of ben je toch op zoek naar iets anders? Dan kun je jouw bestelling in de meeste gevallen ruilen of retourneren. Op deze pagina lees je alles over ons ruil- en retourbeleid. Staat jouw vraag er niet tussen? Neem dan contact op met de klantenservice.
Kan ik een artikel ruilen?
Meestal is dit wel mogelijk. Heb je het artikel zakelijk gekocht? Dan vragen we je om met de klantenservice te overleggen wat de mogelijkheden zijn. Als je het artikel particulier hebt gekocht, dan mag je dit binnen 14 dagen ruilen (volgens de Wet koop op afstand). In beide gevallen moet het artikel in nieuwe staat zijn.
Kan ik een artikel retourneren?
Meestal is dit wel mogelijk. Als je het artikel gekocht hebt voor particulier gebruik, mag je dit binnen 14 dagen ruilen (volgens de Wet koop op afstand). Heb je het artikel zakelijk gekocht? Dan vragen we je contact op te nemen met de klantenservice. In beide gevallen moet het artikel in nieuw staat zijn.
Moet ik verzendkosten betalen voor het ruilen of retourneren?
Ja, voor het ruilen of retourneren zijn de verzendkosten voor eigen rekening. Als het gaat om een productiefout zijn de kosten uiteraard voor rekening van Havé-Digitap.
Wat zijn de eisen voor het ruilen en retourneren?
Het artikel moet in nieuw staat zijn. Dit betekent dat de doos onbeschadigd is, alle stickers er nog op zitten en het artikel ongebruikt is.
Hoe en wanneer krijg ik mijn geld terug bij het retourneren?
Zodra het artikel in goede orde ontvangen is, storten wij binnen twee weken het geld terug op je betaalrekening.
Service & contact
Kelly helpt je graag verder.
Altijd op de hoogte!
Schrijf je in voor onze nieuwsbrief
Diensten
Test en meetinstrumenten
© 2024 Havé-Digitap
Sitemap | Disclaimer | Privacyverklaring | Cookies | Algemene voorwaarden